ARCHIWUM (ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH SZANSĄ DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. M. KONOPNICKIEJ W PRZECZYCACH)
- Dydaktyczno-wyrównawcze zajęcia matematyczne (I etap edukacyjny)
- Dydaktyczno-wyrównawcze zajęcia matematyczno-informatyczne (II etap edukacyjny)
- Dydaktyczno-wyrównawcze zajęcia przyrodnicze (II etap edukacyjny)
- Dydaktyczno-wyrównawcze zajęcia z j. angielskiego (II etap edukacyjny)
- Dydaktyczno-wyrównawcze zajęcia z j. niemieckiego (II etap edukacyjny)
- Zajęcia rozwijające z matematyki (I etap edukacyjny)
- Zajęcia rozwijające z przyrody (I etap edukacyjny)
- Zajęcia rozwijające z j. angielskiego (I etap edukacyjny)
- Zajęcia rozwijające matematyczno-informatyczne (II etap edukacyjny)
- Zajęcia rozwijające z przyrody (II etap edukacyjny)
- Zajęcia rozwijające z j. angielskiego (II etap edukacyjny)
- Zajęcia rozwijające z j. niemieckiego (II etap edukacyjny)
- Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
- Praca z pedagogiem
- Zajęcia logopedyczne
- Terapia zabawowa z elementami gimnastyki korekcyjnej
- Muzykoterapia z elementami rytmiki
Projekt „Rozwój kompetencji kluczowych szansą dla Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Przeczycach” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Projekt nr: RPSL.11.01.04.-24-003F/15 w ramach Osi Priorytetowej XI. Wzmacnianie
potencjału edukacyjnego dla Działania 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki
szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania:11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wartość projektu: 328 023,60
Wnioskowane dofinansowanie: 295 221,24
Wkład własny: 32 802,36
Okres realizacji: 01.10.2016 r.-31.03.2018 r.
Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i wyrównywanie szans edukacyjnych z przedmiotów matematyczno – informatycznych - przyrodniczych i j. obcych szkoły wiejskiej oraz wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych poprzez realizację zajęć specjalistycznych w tym zajęć dla uczniów młodszych.
W ramach realizacji projektu zaplanowano następujące działania:
-
Zajęcia dydaktyczno –wyrównawcze z zakresu kompetencji kluczowych z przedmiotów ścisłych i j. obcych:
-
Zajęcia matematyczne (I etap edukacyjny)
-
Zajęcia matematyczno-informatyczne (II etap edukacyjny)
-
Zajęcia przyrodnicze (II etap edukacyjny)
-
Zajęcia z j. angielskiego (II etap edukacyjny)
-
Zajęcia z j. niemieckiego (II etap edukacyjny)
Powyższe zajęcia realizowane będą w formie zajęć grupowych.
-
Zajęcia rozwijające z zakresu kompetencji kluczowych z przedmiotów ścisłych:
-
Zajęcia matematyczne (I etap edukacyjny)
-
Zajęcia z j. angielskiego (I etap edukacyjny)
-
Zajęcia przyrodnicze (I etap edukacyjny)
-
Zajęcia matematyczno-informatyczne (II etap edukacyjny)
-
Zajęcia przyrodnicze (II etap edukacyjny)
-
Zajęcia z j. angielskiego (II etap edukacyjny)
-
Zajęcia z j. niemieckiego (II etap edukacyjny)
Powyższe zajęcia realizowane będą w formie zajęć grupowych.
-
Zajęcia specjalistyczne dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym dla ucznia młodszego:
-
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
-
Praca z pedagogiem
-
Zajęcia logopedyczne
-
Terapia zabawowa z elementami gimnastyki korekcyjnej
-
Muzykoterapia z elementami rytmiki
Powyższe zajęcia realizowane będą w formie zajęć grupowych i zajęć indywidualnych.
Aby uatrakcyjnić i rozbudzić zainteresowania uczniów/ uczestników projektu przedmiotami ścisłymi i j. obcymi zaplanowano wyjazdy edukacyjne, m.in. na Uniwersytet Śląski, Uniwersytet Jagielloński, do Centrum Nauki Kopernik, do Planetarium i Palmiarni (7 wyjazdów).
Realizacja projektu jest ukierunkowana na podniesienie rozwoju kompetencji kluczowych z przedmiotów ścisłych: matematyki, informatyki, przyrody i j. obcych oraz wsparcie ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych w tym ucznia młodszego, na podniesienie kompetencji ważnych w funkcjonowaniu społecznym. W/w kompetencje i umiejętności poprawi min. 80% uczestników projektu.
Projekt realizowany jest we współpracy ze Szkołą Podstawową im. Lotników Polskich w Mierzęcicach.
Placówki realizujące projekt wyposażone zostaną w nowoczesne pomoce dydaktyczne niezbędne do efektywnej realizacji zaplanowanych działań. Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Przeczycach wyposażona zostanie w nową pracownię informatyczną.
Działania podejmowane w ramach projektu, na bieżąco będzie można śledzić na szkolnej stronie internetowej.
Biuro projektu:
w Urzędzie Gminy w Mierzęcicach
ul. Wolności 95
42-460 Mierzęcice
woj. śląskie
Zarzadzanie projektem:
-
Pani Agnieszka Kupicha – koordynator projektu
-
Pani Małgorzata Drzewiecka - kierownik jednostki organizacyjnej
-
Pani Joanna Dębowiec – specjalista ds. rozliczeń
Harmonogram zajęć :
DZIEŃ TYGODNIA |
GODZINY ZAJĘĆ |
RODZAJ ZAJĘĆ |
GRUPA |
PROWADZĄCY |
I etap edukacyjny |
||||
poniedziałek |
11.45-12.30 |
zajęcia rozwijające zajęcia przyrodnicze |
I |
mgr K. Gryc |
11.45-12.30 |
zajęcia rozwijające zajęcia przyrodnicze |
II |
mgr M. Drzewiecka |
|
wtorek |
12.45-13.30 |
zajęcia rozwijające zajęcia matematyczne |
II |
mgr M. Drzewiecka |
środa |
13.50-14.50 |
terapia zabawowa z elementami gimnastyki korekcyjnej |
I |
mgr R. Bakalarz |
14.55-15.55 |
muzykoterapia z elementami rytmiki |
III |
mgr B. Gryczka |
|
12.45-13.30 |
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze zajęcia matematyczne |
I |
mgr K. Gryc |
|
12.45-13.30 |
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze zajęcia matematyczne |
I |
mgr M. Drzewiecka |
|
czwartek |
11.45-12.30 |
zajęcia rozwijające zajęcia z j. angielskiego |
I |
mgr E. Kowal-Wencel |
12.45-13.30 |
zajęcia rozwijające zajęcia matematyczne |
I |
mgr K. Gryc |
|
13.35-14.20 |
zajęcia rozwijające zajęcia z j. angielskiego |
II |
mgr E. Kowal-Wencel |
|
12.45-13.30 |
zajęcia rozwijające zajęcia z j. angielskiego |
III |
mgr E. Kowal-Wencel |
|
II etap edukacyjny |
||||
poniedziałek |
13.35-14.20 |
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze zajęcia przyrodnicze |
I |
mgr S. Gębica |
13.35-14.20 |
zajęcia rozwijające zajęcia matematyczno- informatyczne |
II |
mgr E. Rybak |
|
wtorek |
13.35-14.20 |
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze zajęcia z j. angielskiego |
I |
mgr E. Kowal-Wencel |
13.35-14.20 |
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze zajęcia przyrodnicze |
II |
mgr S. Gębica |
|
14.25-15.10 |
zajęcia rozwijające zajęcia z j. angielskiego |
I |
mgr E. Kowal-Wencel |
|
14.30-15.30 |
zajęcia logopedyczne |
V |
mgr M. Bochenek |
|
14.25-15.10 |
zajęcia rozwijające zajęcia z j. angielskiego |
I |
mgr E. Kowal-Wencel |
|
14.25-15.10 |
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze zajęcia matematyczno- informatyczne |
II |
mgr E. Rybak |
|
środa |
13.35-14.35 |
zajęcia korekcyjno-kompensacyjne |
IV |
mgr L. Bańka |
14.50-15.50 |
terapia zabawowa z elementami gimnastyki korekcyjnej |
II |
mgr R. Bakalarz |
|
13.35-14.20 |
zajęcia rozwijające zajęcia matematyczno- informatyczne. |
I |
mgr E. Rybak |
|
13.35-14.20 |
zajęcia rozwijające zajęcia przyrodnicze |
I |
mgr S. Gębica |
|
14.25-15.10 |
zajęcia rozwijające zajęcia z j. niemieckiego |
I |
mgr K. Gryc |
|
czwartek |
12.45-13.30 |
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze zajęcia matematyczno- informatyczne |
I |
mgr E. Rybak |
13.35-14.35 |
zajęcia korekcyjno-kompensacyjne |
IV |
mgr L. Bańka |
|
14.25-15.10 |
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze zajęcia z j. niemieckiego |
I |
mgr K. Gryc |
|
piątek |
13.35-14.35 |
Zajęcia z pedagogiem |
VI |
mgr M. Hyla |